Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2007

Gears Of War "Pc DVD-Rom"



Το δημοφιλές και πολυσηζητημένο blockbuster του xBox έρχεται στις 9 Νοεμβρίου για να κυριέσει τα PC μας. Το Gears Of War έχει τις καλύτερες περγαμηνές καθώς η έκδοση του παιχνιδιού για το Xbox 360 έχει πετύχει πωλήσεις 4 εκατομμυρίων αντιτύπων έως σήμερα. Κατασκευασμένο από την περίφημη εταιρεία παραγωγής Epic Games, το Gears of War για τα Windows θα εμπλέξει τους gamers σε ρεαλιστικές μάχες, επιτρέποντας στους παίκτες να πολεμήσουν για την επιβίωσή τους απέναντι στις ορδές των Locust, μίας εφιαλτικής φυλής πλασμάτων που αναδύονται στην επιφάνεια από τα έγκατα της γης.

Download από το The Pirate Bay [torrent]:
| Το παιχνίδι | Το crack |

5 σχόλια:

George είπε...

Εβαλα το crack αλλα το μονο που κανει ειναι να μου ανοιγει το menu χωρις τιποτε για να επιλεξω. Εχεις καμια ιδεα?

George είπε...

Δοκιμασα το crack αλλα το μονο που μου κανει ειναι οταν τρεχω το παιχνιδι να ανοιγει το menu χωρις να εχει τιποτε για να επιλεξω. Μπορεις να βοηθησεις?

Joni είπε...

Θα το ήθελα πολύ αλλά δεν έχω Windows, έχω Linux και δεν μπορώ να το δοκιμάσω... Δοκίμασε να κατεβάσεις άλλο crack από το www.gamecopyworld.com ή το www.megagames.com ( τα έχει στην κατηγορία game fixes ). Αν προσπαθείς να το παίξεις δικτυακά δεν γίνεται με κανένα αντεγραμένο, απ'όσο ξέρω, και χρειάζεσαι το γνήσιο.

Ανώνυμος είπε...

eleos to game ine sta ispanika :(

Joni είπε...

Μπορεί να είναι προεπιλεγμένα τα ισπανικά αυτό δεν σημαίνει οτι δεν έχει και αγγλικά... Το είχα πάθει κι εγώ αυτό με το Quake... Προσπάθησε να το αλλάξεις από τα Options